ကုိကိုေဇာ္(ပ်ဥ္းမနား)

My photo
ခ်စ္ရသူနဲ႕ေပါင္းဖက္လိုပါ၏..

Thursday, January 26, 2012

ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ဖူစားရွင္


                  ကၽြန္ေတာ္  သူကေလးကုိစြဲလမ္းတဲ့ေနကစျပီး သူကေလးရဲ႕အသံကို
                  ေန႕တုိင္းၾကားရမွာ  ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕စိတ္ေတြက  ေပ်ာ္ရႊင္မိတာပါ 
                 ကၽြန္ေတာ္  သူကေလးကိုဘယ္ေလာက္ထိေအာင္စြဲလမ္းသလည္းဆိုေတာ့ 
                 အိပ္မက္ထဲမွာ မက္တဲ့ထိေအာင္စြဲလမ္းမိတာပါ   
                 ကၽြန္ေတာ္  သူကေလး ကို  ကၽြန္ေတာ္သူကေလးကို ဘယ္ေလာက္ထိေအာင္ခ်စ္လဲဆိုတာ
                ကၽြန္ေတာ္ရင္ထဲမွာ ရွိတဲ့အတိုင္း သူကေလးကိုဖြင့္ေျပာခဲ့ပါတယ္                  
                သူကေလးကလည္းကၽြန္ေတာ့္ကို    အစကေတာ့စိတ္မ၀င္စားဘူးေပါ့ 
                ျပီးေတာ့မိန္းကေလးျဖစ္ေနေတာ့ ပိုရွက္တက္တာေပါ့ သူကေလးကအိမ္မွာ 
                အငယ္ဆံုးဆိုေတာ့ အျပင္ကိုထြက္ခ်င္တိုင္းထြက္လို႕မရဘူးေလ 
                အဲဒီေတာ့  ကၽြန္ေတာ္ကလည္းသူကေလး ရဲ႕   အခ်စ္ကုိျပန္ရဖို႕ 
               ကၽြန္ေတာ္ ရင္ထဲမွာခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတြကိုေန႕တိုင္းလိုလိုရင္ဖြင့္ပါတယ္          
               ကၽြန္ေတာ္နဲ႕သူကေလးက  အခ်စ္စစ္နဲ႕ခ်စ္ၾကမိလို႕လားမသိဘူး  
               တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ စိတ္ထဲကေနသိေနတယ္   
               နားလည္မွဳရသြားပါတယ္  သူကေလးက အိမ္ကမသိေအာင္ခိုးထြက္ခဲ့ပါတယ္ 
               ကၽြန္ေတာ္ကိုလာေတြ႕ပါတယ္   ကၽြန္ေတာ္အရမ္းေပ်ာ္တယ္ 
              ကၽြန္ေတာ္ သူကေလးကို အရမ္းခ်စ္တယ္လို႕ေျပာလိုက္ပါတယ္ 
               သူကေလးကလည္း ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕အခ်စ္ကိုလက္ခံခဲ့ပါတယ္
              အဲေန႕ကတည္းကစျပီး အခုအခ်ိန္အထိ   သူကေလးရဲ႕အသံကို 
              တစ္ရက္မၾကားရရင္ ကၽြန္ေတာ့္ဘာအလုပ္မွ  မလုပ္ခ်င္ခဲ့ပါ၊
             သူကေလးရဲ႕အသံကိုခဏေလးပဲျဖစ္ျဖစ္  ၾကားရရံုျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ထဲမွာအရမ္းေပ်ာ္သြားတယ္ 
              အဲဒါေၾကာင့္သူကေလးဆီကို    ဖုန္းေန႕တိုင္းဆက္ခဲ့ပါတယ္......
              ကၽြန္ေတာ္ သူကေလးကို  အရမ္းအရမ္းခ်စ္ပါတယ္  ...................


No comments:

Post a Comment