ကုိကိုေဇာ္(ပ်ဥ္းမနား)

My photo
ခ်စ္ရသူနဲ႕ေပါင္းဖက္လိုပါ၏..

Friday, January 20, 2012

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ခ်စ္တဲ့အေၾကာင္း

               ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ ဘယ္သူနဲ႕မွမလဲနိုင္တဲ့ေကာင္မေလးရွိပါတယ္   
              ဘာျဖစ္လုိ႕လည္းဆိုရင္   ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀နဲ႕ရင္ျပီးခ်စ္လို႕ပါ
              ကၽြန္ေတာ့္ကိုလည္း       သူအရမ္းခ်စ္ပါတယ္
              ကၽြန္ေတာ္ကအခ်စ္ကို  ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ခံစားခ်က္အတိုင္းေျပာမယ္ဆိုရင္
              အခ်စ္က အရာရာကိုျဖစ္နိုင္တယ္  
             အခ်စ္ကိုလြတ္လပ္ျပီး  ပြင့္လင္းတဲ့အခ်စ္မ်ိဳး  ကၽြန္ေတာ္ကခံယူထားပါတယ္
            လူတိုင္းကေတာ့အခ်စ္ကိုအမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတက္ပါတယ္
            ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးနဲ႕
            အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ေ၀းခဲ့ရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္သူ႕တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ
           တစ္သက္လံုးခ်စ္သြားမွာပါ..







No comments:

Post a Comment